Kjøpsvilkår og betingelser | AdO arena
Flag

Kjøpsvilkår og betingelser kurs og aktiviteter

FORETAKSINFORMASJON

Org nr: 913 155 572, AdO Arena Drift AS

Kontaktdetaljer:

Lungegårdskaien 40, 5015 Bergen, tlf: 53 03 62 22 e-post: kurs@adoarena.no

Priser

Alle priser er i norske kroner og vises bare inklusive eventuell merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader.

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Betaling

Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt en kursplass blir reservert.

Personopplysninger

AdO arena Drift AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Kortinformasjon

Når du handler hos butikknavn blir betalingen behandlet av Teller, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Praktisk informasjon og kjøpsbetingelser

  • Du er selv ansvarlig for å informert AdO om riktige kontaktopplysninger. AdO arena fraskriver seg ansvar for feil i opplysninger du har registrert.
  • Ved påmelding på kurs og aktiviteter hos oss godkjenner du at kontaktinformasjonen din brukes til å motta informasjon rundt påmeldt kurs og videre/nye kurs. AdO arena bruker epost som hovedkommunikasjonsmiddel.
  • Vi forholder oss til gjeldende retningslinjer fra Norges helsedirektorat eller andre øvrige myndigheter. Vi tar forbehold at antall voksne per barn på baby- og småbarnskurs kan endre seg i løpet av kurset. Per i dag er det tillatt med to voksne per barn, men vi har forbehold om endringer.
  • Kursplassen er personlig hvor det er kun 1 kursdeltaker som er påmeldt per kursplass. Kursdeltaker har ikke lov til å dele kursplassen med andre eller gi bort kurset uten avtale med kursavdelingen i AdO.
  • Påmeldingen er bindene til det kurset du har bestilt. Kan en ikke komme på kursdagen, kan en ikke bytte til et annet kurs en annen dag. Dersom du ikke kan komme en gang, kan du bruke klippet å bade på egenhånd utenom kurs. Ved kursbillett fra baby- og småbarnsvømmingen kommer man da inn med et barn og to voksne per klipp.
    Klippekortet er gyldig i 1 år fra kursstart.
  • Det er minimum 6 kursdeltakere per kurs, maksimum 16 på baby- og småbarn kurs. Det er minimum 6 kursdeltakere på crawl kurs/ svømmekurs for voksne og maksimum 20.
  • Ved søskensvømming forutsetter at det er en voksen per barn. Det blir gitt ut 1 klippekort per barn, hvor begge klippekortene skal registreres ved ankomst.
  • AdO arena og tilhørende svømme- og stupeanlegg har årlige stevner fastsatt av Bergen Kommune, Idrettskretsen og NSF, under disse stevnene forbeholder AdO arena seg retten til å holde delvis eller helt stengt. Varsel om stenging vil være slått opp på nett, sosiale medier, synlig anlegg og kursdeltakere vil bli varslet på epost/sms dersom det vil påvirke en evt. kursdag.
  • Kurs hvor AdO arena er ansvarlig for at den ikke kan gjennomføres som avtalt, medfører erstatningstime. For eksempel sykdom hos instruktør eller hendelser/driftsproblemer hvor AdO arena drift AS er ansvarlig.
  • Blir kurset avlyst på grunn av andre uforutsette hendelser utenfor AdO arena drift sin styring, medfører det ikke direkte erstatning.
  • Ved evt. uhell i bassenget som gjør at kurs blir avlyst - blir en kompensert med et ekstra klipp på klippekortet.
  • På lik linje som i anlegget for øvrig, foregår bading på eget ansvar og forsikring er ikke inkludert i kurset.

Vi tar forbehold dersom det er få påmeldte på et kurs. Da kan enten kurset bli slått sammen med et annet kurs, tidspunkt kan bli endret eller kurset bli avlyst. Dersom man ikke har mulighet til å delta på et annet tidspunkt får man refundert kjøpet. I så tilfelle blir man varslet før oppstart.

Praktisk informasjon og kjøpsbetingelser vedr. fotografering

  • Du er selv ansvarlig for å informert AdO om riktige kontaktopplysninger. AdO arena fraskriver seg ansvar for feil i opplysninger du har registrert.
  • Ved påmelding på kurs og aktiviteter hos oss godkjenner du at kontaktinformasjonen din brukes til å motta informasjon rundt påmeldt kurs og videre/nye kurs og aktiviteter. AdO arena bruker epost som hovedkommunikasjonsmiddel.
  • Fotograferingen er personlig hvor det er kun 1 barn som er påmeldt per fotografering. Kursdeltaker har ikke lov til å dele kursplassen med andre eller gi bort kurset uten avtale med kursavdelingen i AdO arena.
  • Påmeldingen er bindene til det tiden en har bestilt. Kan en ikke komme på selve dagen, kan en ikke bytte til et annet tidspunkt en annen dag. I forbindelse med sykdom, eller andre alvorlige hendelser, vil vi vurdere kompensasjon.
  • Billetten inkluderer barnet og begge foreldrene/to voksne.
    Grunnet sikkerhet forutsetter det at det er 1 voksen per barn.
  • Aktivitet hvor AdO arena er ansvarlig for at den ikke kan gjennomføres som avtalt, medfører erstatning. For eksempel sykdom hos instruktør eller hendelser/driftsproblemer hvor AdO arena drift AS er ansvarlig.
  • Blir fotograferingen avlyst på grunn av andre uforutsette hendelser utenfor AdO arena drift sin styring, medfører det ikke direkte erstatning.
  • Ved evt. uhell i bassenget som gjør at fotograferingen blir avlyst - blir en kompensert med gavebilletter.
  • På lik linje som i anlegget for øvrig, foregår aktiviteten på eget ansvar og forsikring er ikke inkludert.
  • Fotograferingen er forbeholdt deltakere som har deltatt på kurs (hos oss eller andre hos andre aktører). Dette er av praktiske årsaker. Vi vil forholde oss retten til å kansellere evt. booking på bakgrunn av dette.
  • Fotograferingen vil foregå på barnets premisser. Ønsker ikke barnet å gå under vann, så vil barnet heller ikke bli presset til dette. Da vil vi heller fokusere på overvannsbilder.
  • Vi kan ikke garantere ansiktsuttrykket til barna, hverken under eller over vann.
  • Det settes opp bolker på 30 minutter, hvor hvert barn får ca. 2-3 minutter med fotografering. En må regne med litt venting i disse bolkene. Det er max 10 barn innenfor hver bolk.
  • Det vil bli tilsendt en link via programmet til et galleri av fotografen (via e-post), hvor en vil åpne med eget privat tilsendt passord.
    Bildene er ucroppet 24 megapixler. Store nok til å printes på 40x60.
  • Det vil bli sendt ut 2-3 bilder pr barn, som er inkludert i prisen.
  • Ved eventuelt markedsføring vil AdO arena ta kontakt for å få tillatelse til å benytte seg av de aktuelle bildene. AdO arena Drift AS vil ikke ta i bruk bilder uten skriftlig samtykke fra foreldre/foresatte/forsørger.
    Bildene vil hovedsakelig være rettet mot kursvirksomheten og kan brukes via sosiale medier som f.eks. facebook, instagram, hjemmeside, men også på plakater, osv.

AdO arena akkurat nå

Vis alle